Monday, May 3, 2010

Good Start Up

Posted by Dee Lunatik at Monday, May 03, 2010

Last week ada ketenangan di hati ini. Ada pembaharuan yang dilakukan dan ada benda baru yang baru diketahui. Pokoknya minggu lepas ada pembuka cerita yang sangat bagus tuk bulan May ini.
30th April
I’m going back to Perak. It’s a long drive but it was worth it. B4 aku balik ke perak dengan tak semena2, aku terjumpa dengan kawan lama aku di Sogo. Huda si cantik jelita. Hihi After sembang ngan dia Aku terima plak msg dari Kenalan yang dah lama menyepi sejak tercetusnya issue di antara kami dahulu. Memang tak pernah ku duga lansung yang dia akan kembali bertanya khabar. Aper pon I’m glad to hear news from him back again. Lega rasanya bila dia sudah mula menunjukkan tanda untuk berkawan semula.
1st May
From Perak I am heading to Kajang for wedding ceremony. My cousin gets married that time. Dah lama tak attande wedding nyer kenduri dan tak rasa happy dapat berkumpul macam hari ini. Semua pon ok. Walaupon perjalanan 2 jauh tapi for Family aper pon taka pa.
2nd may
I’m going out with my old girlfriends. I waited 2 go out with her for so such a long time. Finally she makes the call to go out. We both go to Mid watch movie, do some shopping from Mid Valley to Sogo. One whole day dapat spent masa ngan dia memang best. Dah lama tak kuar ngan girl berdua jer. Di sinilah ada nya story yang aku baru tau tentang insan2 yang aku dah delete dari list kawan2 aku. Tak sangka Penipuan masih berlaku dan keinsafan dan pengajaran tak pernah wujud. Namum aku Cuma mendengar cerita itu tanpa punya apa2 perasaan kerana aku tak mahu terbelenggu lagi dalam plot cerita yang sama. Thanx 2 her sebab ceritakan pada aku.
3rd May.
Bos tak masuk office hari nie. Hurmmmm semua budak office senyum jer… Aku??? Masih bz tapi sempat curi masa mengupdate blog ni…

0 comments on "Good Start Up"